דו"ח מהירות הוכפל מ-1500 ש"ח ל- 20.000 ש"ח

מוטי סבן No Comments on דו"ח מהירות הוכפל מ-1500 ש"ח ל- 20.000 ש"ח

נהג רכב של חברה עם הרשעות קודמות צא עצמו עם דו"ח על מהירות בגובה 20.000 ש"ח | הסיבה: זלזול החברה בעבירות תנועה עקב אי צבירת נקודות לחובת הנהג במקרה שהרכב שייך לחברה.

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מה קורה לנהג ברכב חברה שבחברה בטוחים שהם יכולים להתחמק מנקודות עקב היותו של הרכב בבעלות של החברה. למשטרת ישראל נמאס מהתופעה הזאת והחברה המדוברת קיבלה קנס על סכום שיגרוום לה פעמיים לחשוב אם לזלזל בחוקי נהיגה.

וכך היה הסיפור: בתיק שהתנהל לפני כשבועיים בבימ"ש השלום בפ"ת נגד חברה מאזור ת"א המחזיקה בצי רכב, גזר בימ"ש לחובתה קנס בסך 20,000 ₪ בגין דו"ח על מהירות בסך 1500 ₪ ולמעשה הכפיל את הקנס למעלה מפי 10.

הסיבה להכפלת הקנס קובעת השופטת בגזר הדין: "…מדיניות הענישה אמורה להרתיע מפני ביצוע עבירות נוספות ולהעביר מסר ברור על מי שבהתנהגותו פוגע בערך החברתי שהינו פגיעה בביטחון הציבור וסיכון משתמשי הדרך.

שעה שהמדובר בחברה, מתחם עונשי נע בין כפולת הקנס ב-4. ולמעשה , קודם שינוי החוק לא היה מדובר בברית משפט ומתחם הענישה התחיל בעונש הניתן לנהג רגיל כפול 10. דא-עקא, לנגד עיני הרשעותיה הקודמות של החברה, לחובתה 92 הרשעות קודמות.*

למעשה החברה מחפה על נהג באשר שיטת הניקוד אינה יכולה להיות מופעלת ומטרת חוק העונשין הוא שהענישה תהיה אינדיבידואלית. החברה מסכלת באופן שיטתי כוונת המחוקק…"

 



0 תגובות